در سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران مشارکت نمی کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره عربی، وزارت امور خارجه آلمان امروز آدینه در واکنش به تحریم 18 موسسه اقتصادی ایران توسط وزارت خزانه داری آمریکا اعلام نمود: ما در سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران مشارکت نمی کنیم و همیشه مخالفت خود با اجرای این سیاست را ابراز نموده ایم.

در سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران مشارکت نمی کنیم

در همین رابطه ماریا آدِبار سخنگوی وزارت خارجه آلمان، نیز در نشستی خبری با انتقاد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، گفت: این تحریم ها ارسال کالاهای انساندوستانه به ایران را باز هم دشوارتر می نماید و این از دیدگاه ما در دوران کرونا نشانه خوبی نیست و ما به این اقدام انتقاد داریم.

وی اضافه نمود: این تحریم ها باعث کاهش بیشتر تجارت در یاری های بشردوستانه خواهد شد در حالی که این یاری ها برای ایران که به سختی با کرونا درگیر است اهمیت دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان با اشاره به مواضع کشورش از سیاست فشار حداکثری آمریکا گفت: ما به طور مرتب با تحریم های فرامرزی و فرا سرزمینی آمریکا مخالفت نموده ایم و در این باره همیشه تاکید می کنیم که باید این امکان وجود داشته باشد تا تجارت انساندوستانه انجام گردد.

وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا روز گذشته در اقدامی خصمانه 18 بانک ایرانی را تحت تحریم های جدید قرار داد.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است که این وزارتخانه پس از رایزنی با وزارت خارجه این کشور نهادهای اقتصادی ایران را برای قرار دادن در لیست تحریم ها شناسایی نموده است.

بلاگ پو: بلاگ پو | اینجای دنیای ما وبلاگنویس هاست

تور کانادا: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

تور آلمان ارزان: تور آلمان ارزان قیمت | تور برلین، تور فرانکفورت، تور نمایشگاهی آلمان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112951

به "در سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران مشارکت نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران مشارکت نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید