اولیانوف: سیاست روسیه را تهدیدهای آمریکا تعیین نمی کند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین، در پیامی توئیتری، با توجه به تهدید آمریکا مبنی بر تحریم طرف های معامله تسلیحاتی با ایران نوشت: به گمانم همه تحریم های آمریکایی را که می توان تصور کرد؛ علیه بخش دفاعی خود تجربه کرده باشیم. آیا واقعاً فکر می کنید که به تصمیم های آمریکا اهمیتی می دهیم؟ سیاست روسیه را عوامل کلی دیگری مشخص می کند و نه تحریم های شما.

اولیانوف: سیاست روسیه را تهدیدهای آمریکا تعیین نمی کند

این اظهارنظر اولیانوف واکنشی است به ادعای توئیتری ریچارد گولدبرگ عضو بنیاد دفاع از دموکراسی ها و دستیار سابق جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید.

گولدبرگ در این توئیت مدعی شده بود: اگر یک شرکت روسی یا چینی به دنبال فروش تسلیحات به ایران باشد؛ آن شرکت و همه موسسات دخیل در این معامله، با تحریم های ثانویه آمریکا روبرو خواهند شد.

تحریم تسلیحاتی ایران، بامداد روز یکشنبه، 5 سال بعد از اجرای برجام، مطابق با ضمیمه 2 قطعنامه 2231، به طور اتوماتیک لغو شد. با این حال، آمریکا مدعی شد به صورت یک جانبه همه تحریم های ضدایرانی را برمی گرداند و هر کشوری را که با تهران مبادله تسلیحاتی داشته باشد، هدف قرار می دهد .

بلاگ پو: بلاگ پو | اینجای دنیای ما وبلاگنویس هاست

تور کانادا: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

تور آلمان ارزان: تور آلمان ارزان قیمت | تور برلین، تور فرانکفورت، تور نمایشگاهی آلمان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 115082

به "اولیانوف: سیاست روسیه را تهدیدهای آمریکا تعیین نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیانوف: سیاست روسیه را تهدیدهای آمریکا تعیین نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید