انگلیس هواوی را به تبانی با دولت چین متهم کرد

به گزارش مجله سرگرمی، دولت انگلستان با انتشار گزارشی، حضور هواوی در این کشور را محکوم کرد و مدعی شد که شواهدی واضح درباره تبانی این شرکت با حزب حاکم چین در دست دارد.

انگلیس هواوی را به تبانی با دولت چین متهم کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هواوی با صدور پاسخی بیان کرد که این گزارش فاقد اعتبار است و بیشتر بر اساس نظرات و برآورد های نامعتبر پایدار است.

سخنگوی این شرکت گفت: مردم این اتهامات را خواهند دید و آنچه را هواوی در طی 20 سال گذشته برای انگلیس انجام داده است به خاطر می آورند. براساس یافته های کمیته دفاعی مجلس عوام انگلستان، هواوی توسط دولت چین تأمین اقتصادی شده است و به این شرکت اجازه می دهد محصولات خود را در قیمت های بیش از حد پایین بفروشد. این تحقیق همچنین ادعا کرد هواوی انواع فعالیت های اطلاعاتی، امنیتی و مالکیت معنوی را زیر نظر دولت چین انجام داده است.

این کمیته در این گزارش نتیجه گرفت که: تعیین است که هواوی علی رغم اظهارات خلاف آن، به شدت با دولت چین و حزب کمونیست چین در ارتباط است.

در حال حاضر، شرکت های اخل انگلستان از تجارت با تجهیزات 5G هواوی منع شده اند و مجبورند تجهیزات نصب شده را تا سال 2027 حذف نمایند. بعضی از نمایندگان مجلس هشدار دادند که مسدود کردن هواوی در انگلیس ممکن است در سایر بخش های اقتصاد عواقب داشته باشد، بنابراین این گزارش توصیه می گردد که برای اطمینان از وجود سایر تأمین نمایندگان تجهیزات مخابراتی، کار های بیشتری با متحدان انجام گردد.

بلاگ پو: بلاگ پو | اینجای دنیای ما وبلاگنویس هاست

تور کانادا: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

تور آلمان ارزان: تور آلمان ارزان قیمت | تور برلین، تور فرانکفورت، تور نمایشگاهی آلمان

منبع: انتخاب
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 113390

به "انگلیس هواوی را به تبانی با دولت چین متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس هواوی را به تبانی با دولت چین متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید